هنرهای ویدیوی | Video art

هر آنچه به دنیای هنرهای دیجیتالی تعلق دارد

هنرهای ویدیوی | Video art

هر آنچه به دنیای هنرهای دیجیتالی تعلق دارد

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

 چندرسانه ­ای -مولتی مدیا - هنرهای رایانه ای- هنرهای چند رسانه ای چیست؟ ویژه ی کنکوری ها

 

سلام خدمت کنکوری های عزیز و آرزوی موفقیت :)

 با  معرفی رشته چندرسانه ای در خدمتتون هستم. اون زمانی که من این رشته رو انتخاب کردم اطلاعات چندانی ازش نداشتم. این مطلب رو مینویسم  تا اونایی که میخوان این رشته رو انتخاب کنن ی اطلاعات کلی داشته باشن  تا بعداً نرن اونجا پشیمون بشن فکر انصراف بیوفتن یا شاید کسایی هم باشن که حسرت بخورن که چرا این رشته رو انتخاب نکردیم و....!

 

 من خودم فارغ التحصیل این رشته ام( کارشناسی چند رسانه ای) و  اسفند 93 از پایان نامه ام دفاع کردم و تمام.

 این مطلب برای اونایی نوشته شده که این روزا دغدغه انتخاب رشته و آینده شغلی و اینطور حرفا رو دارن و ی رشته ای دیدن تو دفترچه تحت عنوان کارشناسی چندرسانه ای حالا نمیدونن چیه اصلاً. البته ناگفته نماند که این مطلب  رو من 4 سال پیش زمانی که تازه وارد این رشته شده بودم تووی وبلاگم نوشته بودم(الان بهش دسترسی ندارم) که اگه الان تو اینترنت بگردین خیلی از سایت ها همونو کپی کردن  و دوباره بازنشر دادن بدون هیچ تغییری و ی سری مطالب از دیگر بچه های این رشته که برا خیلی وقت پیشه و نکته مهم هم این هست که اگه سوالی ازشون داشته باشین اغلب یا نمیتونن جواب بدن یا راهنمایی غلط میکنن!

 

یک تیزر معرفی از دانشکده هنرهای رایانه ای و امکانات و اهدافش  که از لینک زیر دانلود کنید و ببینید(7.7 مگابایت).

 

     * دانلود ویدیوی معرفی دانشکده هنرهای رایانه ای*

 

 

 خب 

اول همون  متنی رو که قبلا نوشته بودم با یک مقدار تغییر و بهینه سازی!! این جا میزارم بعد از دید ی فارغ التحصیل سعی میکنم تا جایی که بتونم راهنمایی تون کنم.  سعی کنید اگر متن رو قبلا جایی خوندین دوباره بخونید چون  نظرات و مشاهدات خودم رو هم  بهش اضافه کردم.